Ta strona używa ciasteczek (cookie), dzięki którym nasz serwis działa lepiej. Zakładamy, że korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek.

9. 5. 2016, gry, New Nintendo 3DS, New Nintendo 3DS XL,, Nintendo 3DS, nowości
 

Do nowych mechanizmów rozgrywki, takich jak indywidualne Style (Styles) Łowców i ich niesamowite Artsy, dołącza tryb marudera (Prowler mode), umożliwiający grę jako Felyne. To wszystko w najnowszej odsłonie serii, której kolejne gry sprzedano na świecie już w ponad 36 milionach egzemplarzy.

 

Po raz pierwszy gracze Monster Hunter będą mogli zmienić sposób gry dzięki Stylom oraz wyposażyć postacie w unikalne zdolności specjalne zwane Artsami. Dzięki udostępnieniu czterech różnych Styli, każdy gracz będzie mógł zmierzyć się z potworami na swój własny sposób. Wszyscy gracze znajdą tu coś dla siebie – jeden będzie wolał potrafić lepiej ujeżdżać potwory przy wykorzystaniu Stylu Powietrznego (Aerial Style), a inny zmaksymalizować wykorzystanie Artsów, w które można wyposażyć Łowcę, i wybrać Styl Napastnika (Striker Style). Każdy Styl cechują unikalne ruchy i ataki niedostępne dla innych Styli, co zmusi graczy do eksperymentów w celu odkrycia jak najlepiej im się gra, przy czym konieczne będzie wypróbowanie wszystkich 14 rodzajów broni. Bliżej przyjrzeć się tej funkcji można w najnowszym zwiastunie prezentującym Style Łowców (w języku angielskim).

 

Artsy Łowców to spektakularne specjalne ruchy, które mogą zadać potężne obrażenia, pozwolić na szybką ucieczkę przed atakiem czy nawet uleczyć Łowcę i jego towarzyszy. Wykorzystanie Artsa w odpowiednim momencie często wpływa na wynik bitwy, szczególnie podczas potyczek z wyjątkowo silnymi potworami.  Każdy Łowca może być wyposażony jedynie w ograniczoną liczbę Artsów, dlatego ważne jest strategiczne wybranie tych, które najlepiej pasują do stylu gry danej osoby.

 

Tym razem gracze nie będą ograniczeni do gry jako Łowcy, ponieważ nowy tryb marudera (Prowler mode) umożliwia wcielenie się w Felyne. Ci wierni futrzani towarzyszy będą mieli okazję sprawdzić się w roli głównych bohaterów, którymi gracze mogą sterować we wszystkich misjach trybu jednoosobowego i wieloosobowego, a także w dodatkowych misjach stworzonych specjalnie dla nich. Gracze mogą szybko przełączyć się na tryb marudera w domach swoich postaci, zabrać ze sobą jako wsparcie dwóch Palico, a nawet połączyć siły z innymi Łowcami lokalnie lub za pośrednictwem Internetu.

 

Maruderzy mogą czerpać z nieograniczonej energii i nie muszą jeść steków, które w przypadku zwykłych Łowców odnawiają poziom wigoru (stamina). Noszą oni ze sobą Acorny regenerujące zdrowie, dzięki którym szybko odzyskują siły i w przeciwieństwie do Łowców nie muszą mieć w ekwipunku żadnych mikstur. Zbieranie zasobów, w tym łapanie owadów, łowienie ryb i wydobywanie minerałów również jest łatwiejsze dla Marudera, dzięki czemu zaawansowani gracze będą mogli przeznaczyć więcej czasu na polowanie oraz wykuwanie i udoskonalanie setek dostępnych broni i zbroi. Dzięki usprawnionym mechanizmom rozgrywki, łatwości użycia i możliwości wzięcia udziału we wszystkich misjach jednoosobowych i dla wielu graczy, wykorzystanie Maruderów pozwoli nowicjuszom na łatwiejsze zapoznanie się z grą, a wprawionym w bojach Łowcom na spróbowanie czegoś nieco innego.

 

Oprócz wymienionych wyżej nowości, w  Monster Hunter Generations będzie można znaleźć również:

 

·         Lubiane przez fanów potwory znane z poprzednich części i szeroką bazę nowych potworów, będących trudnymi do pokonania przeciwnikami, takich jak Fated Four, elitarna grupa potężnych stworzeń zagrażająca czterem wioskom w świecie gry.

·         Specjalne Potwory Wyrzutki (Deviant Monsters), takie jak Deadqueen Rathianczy Grimclaw czy Tigrex, powracają z nowymi cechami i umiejętnościami, aby stawić czoła nawet najbardziej wprawionym w bojach graczom.

·         21 różnych lokacji łowieckich, będących mieszanką nowych miejsc i udoskonalonych wersji tych starych; część z nich nie była nigdy wcześniej widziana na zachodzie.

·         Specjalna zawartość oparta na innych tytułach, m.in. kostiumy i bronie dla Łowców i Maruderów inspirowane popularną serią Fire Emblem.

·         Możliwość stworzenia czteroosobowej drużyny z graczami w sieci lokalnej lub online w celu wspólnej wyprawy na łowy, niezależnie czy grają oni jako Łowcy, czy też Maruderzy.

·         Zbieraj bilety przez StreetPassa, aby uzyskać dostęp do specjalnych misji z potworami wyrzutkami (Deviant monsters). Przy pomocy StreetPassa można też wysyłać i otrzymywać możliwe do dostosowania Karty Gildii (Guild Cards).

·         Granie w Monster Hunter Generations na konsoli z rodziny Nintendo 3DS, na której znajduje się zapisany stan gry Monster Hunter 4 Ultimate, sprawi, że w nowej grze otrzyma się zestaw bonusowych przedmiotów, w którego skład wchodzą ekskluzywne zbroje dla Palico, mikstury, pieniądze do wykorzystania w grze i nie tylko.

·         Ekran dotykowy konsoli pozwala na natychmiastowy dostęp do mapy i wycelowanie w wielkie potwory. Posiadacze New Nintendo 3DS mogą  wykorzystać C-stick oraz przyciski ZL i ZR do szybkiego uaktywniania Artsów Łowców.


Dyskusja


Dodaj komentarz

Imię*
 
Twój e-mail*
   
Komentarze zostaną wysłane na podany e-mail.
Tekst komentarza*
 
Ochrona przeciwspamowa przepisz 3 znaki z obrazka*:
image  
* pola obowiązkowe


Brak komentarzy..