Ta strona używa ciasteczek (cookie), dzięki którym nasz serwis działa lepiej. Zakładamy, że korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek.

16. 8. 2016, gry, New Nintendo 3DS, New Nintendo 3DS XL,, Nintendo 3DS, nowości
 

UJAWNIONO RUCHY-Z I NIEODKRYTE WCZEŚNIEJ POKÉMONY, KTÓRE POJAWIĄ SIĘ W POKÉMON SUN I POKÉMON MOON!

Przedstawiono również nowe fascynujące szczegóły dotyczące regionu Alola i zamieszkujących go nowych postaci

 

 The Pokémon Company International i Nintendo ujawniły potężne Ruchy-Z oraz nowe postacie i Pokémony, które znaleźć będzie można w długo oczekiwanych grach wideo Pokémon Sun i Pokémon Moon dostępnych wyłącznie na konsole z rodziny Nintendo 3DS. Te fascynujące postacie i Pokémony z regionu Alola pojawią się w najnowszej generacji gier wideo Pokémon, które będą miały swoją europejską premierę 23 listopada.

Nowy zwiastun, w którym zaprezentowano nowe Ruchy-Z i wiele niesamowitych Pokémonów, można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=O3jjynIAJ20.

Ruchy-Z

Ruchy-Z (Z-Moves) to nowy element rozgrywki wprowadzony do bitew Pokémonów w grach Pokémon Sun i Pokémon Moon. Każdy Ruch-Z jest potężny i w czasie bitwy może zostać użyty tylko jeden raz. Niesamowita siła Ruchów-Z jest efektem wyzwolenia pełni mocy przez Pokémona i jego trenera, kiedy ich życzenia współbrzmią ze sobą. Wszystkie Pokémony mogą wyprowadzać Ruchy-Z podczas bitwy.

Do korzystania z Ruchów-Z niezbędne są dwa kluczowe przedmioty: Pierścień-Z (Z-Ring) i Kryształ-Z (Z-Crystal). Pierścień-Z trenerzy umieszczają na nadgarstku, a następnie wkładają w niego Kryształ-Z. Jeśli Pokémon ma przy sobie ten sam rodzaj Kryształu-Z, co jego trener, te dwa kryształy będą ze sobą współgrać.

Pierścień-Z

TOMY International wypuści na rynek Pierścień-Z (Z-Ring), który dostępny będzie w wybranych sklepach. Kiedy gracz wybierze Ruch-Z w Pokémon Sun lub Pokémon Moon, jego prawdziwy Pierścień-Z zaświeci się, będzie wibrować i wydawać dźwięki dokładnie takie jak w grze wideo.

Region Alola i Próby

Akcja Pokémon Sun i Pokémon Moon rozgrywa się na archipelagu tropikalnych wysp—cztery z nich są pełne naturalnego piękna, a piąta została stworzona przez człowieka. Region Alola jest znanym kurortem, przyciągającym turystów z całego świata.

Otoczony przez morze region Alola cechuje zróżnicowany ekosystem, tworzony przez miejscowe Pokémony oraz te przybyłe niedawno z innych regionów. Ludzie i Pokémony żyją tu w bardzo bliskich relacjach, a miejscowa kultura bardzo się różni od tej znanej z innych miejsc.

Jednym z unikalnych aspektów kultury Aloli jest wyzwanie wysp, wymagające od trenerów żądnych przygód przemierzenia każdej z czterech wysp. Wyzwanie wysp pomaga wyrosnąć młodym ludziom na dobrych Trenerów Pokémonów. Kierując głównym bohaterem gry Pokémon Sun lub Pokémon Moon, każdy gracz ma za zadanie wziąć udział w tym wyzwaniu. Aby ukończyć wyzwanie wysp, młodzi śmiałkowie muszą spróbować swoich sił w próbach na każdej z czterech wysp. Próby te nie ograniczają się do walk z Pokémonami. Mają one różne formy, takie jak szukanie przedmiotów lub branie udziału w testach wiedzy.

Na końcu każdej próby na gracza czeka potężny Pokémon, znany jako Pokémon Totem. Pokémon Totem jest o wiele większy niż inni przedstawiciele tego samego gatunku, a jego ciało otoczone jest specjalną aurą. Pokémony Totemy przywołują swoich sojuszników, którzy wspierają ich podczas walki. Czyni to z nich jeszcze trudniejszych przeciwników. Także Pokémony inne niż Pokémony Totemy czasami przywołują swoich sojuszników w razie potrzeby.

Ostatnia próba na każdej wyspie, zwana wielką próbą, to bitwa Pokémonów z kahunem rządzącym wyspą. Po pomyślnym ukończeniu wielkiej próby młody śmiałek ma za sobą wszystkie próby na danej wyspie i może dostać się na kolejną wyspę.

Kapitanowie

Każda próba ma swojego kapitana, którego zadaniem jest zapewnienie pomocy młodym śmiałkom. Kapitanowie są trenerami, który kilka lat temu sami podjęli wyzwanie na swojej wyspie.

Lana to kapitan, która jest ekspertką w posługiwaniu się wodnymi Pokémonami. Jest oddaną swojej rodzinie odpowiedzialną starszą siostrą, opiekującą się swoimi młodszymi siostrami. Kapitan Mallow specjalizuje się w Pokémonach typu trawiastego. Uwielbia gotować, ale jej gust smakowy jest nieco specyficzny. Kapitan Sophocles, ekspert w posługiwaniu się Pokémonami elektrycznymi, to dobry mechanik, który wynalazł wiele ciekawych urządzeń. Kapitan Kiawe, specjalizujący się w Pokémonach ognistych, bada tradycyjne tańce regionu Alola, przekazywane z pokolenia na pokolenie. Jego Pokémonem partnerem jest Marowak.

Kahunowie

Każda z czterech wysp regionu Alola ma swojego lidera, zwanego kahunem, który rządzi wyspą. Każdy kahuna został wybrany przez innego Pokémona występującego na danej wyspie, którego jej mieszkańcy mają za bóstwo opiekuńcze. Hala to kahuna Wyspy Melemele, na którą przeprowadził się główny bohater. Jest to też dziadek jego rywala, Haua. Hala jest znany i ceniony w całym regionie Alola ze swoich wielkich umiejętności. Daje graczom pierwszego Pokémon partnera i ma wobec nich wielkie oczekiwania.

Poké Transport (Poké Ride)

W regionie Alola wybrane Pokémony pomagają ludziom dostać się w miejsce, które normalnie byłyby dla nich nieosiągalne. Ten zwyczaj podróżowania na Pokémonach Transportowych (Ride Pokémon) jest typowy dla kultury regionu Alola, w którym ludzie i Pokémony są ze sobą blisko związani. Pokémony te nie dołączają do drużyny gracza, ale w razie potrzeby można je w każdej chwili wezwać na pomoc.

Do grona nowych Pokémonów dołączają:         

Pokémony przystosowane do regionu Alola

Niektóre Pokémony przystosowały się do charakterystycznego mikroklimatu regionu Alola i przyjęły formy inne niż w pozostałych regionach. Pokémony te są zwane wariantami regionalnymi. Przyzwyczaiły się do życia w regionie Alola i żyją tam jak miejscowe Pokémony. Regionalne warianty Pokémonów mogą różnić się od swoich odpowiedników z innych regionów wyglądem, typami, a nawet zwyczajami.

Nazwa: Exeggutor Alolański
Typ: trawiasty/smok

Alolański Exeggutor ma więcej głów niż Exeggutory z innych regionów—czwarta głowa wyrasta mu na ogonie! Czwarta głowa jest niezależna od reszty ciała i steruje ogonem, co pozwala na atakowanie przeciwników nieosiągalnych dla innych głów.

Nazwa: Vulpix Alolański
Typ: lodowy

Mówi się, że Vulpix, Pokémon Lis, przybył do regionu Alola razem z ludźmi, ale w celu uniknięcia siedlisk innych Pokémonów, zamieszkał na szczycie pokrytej śniegiem góry, przez co przybrał lodową formę.

Nazwa: Ninetales Alolański
Typ: lodowy/baśniowy

Ninetales Alolański potrafi wytworzyć kryształki lodu przy pomocy futra okrywającego jego ciało. Wykorzystuje je w celu blokowania ataków i formowania lodowych kul, którymi strzela w przeciwników niczym pociskami. Kule te mają wystarczającą moc, aby zetrzeć skały na pył.

Nazwa: Sandshrew Alolański
Typ: lodowy/stalowy

Sandshrew dawniej żyły na terenach pustynnych, ale częste erupcje okolicznych wulkanów sprawiły, że opuściły pustynię i zamieszkały w pokrytych śniegiem górach.

Nazwa: Sandslash Alolański
Typ: lodowy/stalowy

Zamieszkujący ośnieżone góry Sandshrew Alolański ewoluuje w Sandslasha Alolańskiego, którego kolce na grzbiecie pokryte są lodem. Kiedy w pobliżu pojawia się silny przeciwnik, Sandslash Alolański ukrywa się w śniegu, z którego wystają tylko jego kolce gotowe do ataku.

Nazwa: Oricorio

Oricorio zmienia formę po wypiciu nektaru z niektórych gatunków kwiatów. Ponieważ ma cztery różne formy—tyle samo, ile wysp jest w regionie Alola—prawdopodobnia na każdej wyspie regionu można znaleźć innego Oricorio.

Styl Baile
Typ: ognisty/latający

Oricorio o Stylu Baile jest pełen pasji, taniec wypełnia jego ciało mocą. Podczas swoich namiętnych tańców wysyła puch w kierunku przeciwnika, który podpala w celu wyprowadzania ognistych ataków.

Styl Pomponowy
Typ: elektryczny/latający

Oricorio, który ma Styl Pomponowy, jest bardzo przyjazny wobec ludzi. Swoim tańcem stara się pocieszyć trenerów, którzy czują się przygnębieni. Podczas tańca jego pióra są naładowywane elektrycznością statyczną.

Styl Pa'u
Typ: psychiczny/latający

Oricorio o Stylu Pa'u działa w swoim własnym tempie, przez co radzenie sobie z nim bywa dla trenerów wyzwaniem. Zwiększa moc swoich ruchów poprzez taniec, który wzmacnia jego psychiczne moce.

Styl Sensu
Typ: duch/latający

Oricorio, którego cechuje Styl Sensu, jest spokojny i opanowany. Wykorzystuje taniec, aby zebrać duchy krążące w okolicy i wykorzystać ich moc podczas walki.

Nazwa: Minior
Typ: kamienny/latający

Miniory formują się w stratosferze i pochłaniają otaczający ich detrytus. Po spożyciu dużej ilości cząstek stają się bardzo ciężkie, przez co spadają na powierzchnię Ziemi. Skorupa Miniora jest bardzo twarda i ciężka, dzięki czemu ochrania jego rdzeń.

Nazwa: Gumshoos
Typ: normalny

Gumshoos to ewolucja Yungoosa. Staje na drodze śmiałków biorących udział w próbach. W walce z nimi pomagają mu przywołane Yungoosy.

Nazwa: Fomantis
Typ: trawiasty

Fomantis jest Pokémonem nocnym. W ciągu dnia śpi i pobiera energię z światła słonecznego wykorzystując proces fotosyntezy. W tym celu rozkłada swoje liście we wszystkich kierunkach. Ponieważ pobyt w jednej lokalizacji przez dwa dni z rzędu może być niebezpieczny, Formantis zaczyna szukać dla siebie nowego miejsca już w momencie zachodu Słońca.

Nazwa: Lurantis
Typ: trawiasty

Lurantis przyciąga przeciwników wykorzystując swój kwiecisty wygląd i zapach, a następnie atakuje ich z zaskoczenia. Ze względu na jego olśniewające ubarwienie i wytworne ruchy często mówi się, że jest to najwspanialszy Pokémon typu trawiastego.

Nazwa: Mudbray
Typ: ziemny

Dawniej Mudbraye występowały na całym świecie, ale obecnie jest to gatunek chroniony zagrożony wyginięciem. Podobno region Alola jest jedynym miejscem, w którym Mudbraya można jeszcze spotkać na wolności.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie Pokemon.co.uk/SunMoon (w języku angielskim).
 


Dyskusja


Dodaj komentarz

Imię*
 
Twój e-mail*
   
Komentarze zostaną wysłane na podany e-mail.
Tekst komentarza*
 
Ochrona przeciwspamowa przepisz 3 znaki z obrazka*:
image  
* pola obowiązkowe


Brak komentarzy..