P
- Kod:
- EAP52070
- EAN (kod kreskowy):
- 5030931125263
- Ilošč sztuk w opakowaniu:
- 30
- Waga:
- 0.07 kg
- Objętość:
- 0.34 l
- Producent:
- Electronic Arts
Nie można kupić produktu.
Nie można kupić produktu.
Parametr | Opis |
---|---|
PEGI | 16 |
Typ dystrybucji | w pudełku |
Wydane przez Electronic Arts Inc.
Studio deweloperskie: EA Vancouver
Liczba graczy online: 1-2
Liczba graczy offline: 1-2
EA EA SPORTS™ UFC® 5 jest tak blisko rzeczywistości, jak to tylko możliwe. Dzięki zaawansowanym możliwościom renderowania silnika Frostbite™ możesz cieszyć się niezrównanymi podobiznami swoich ulubionych zawodników i wojowników, uzupełnionymi o zwiększoną wierność otoczenia, dzięki czemu ich wejście do oktagonu jest warte zachodu. Zupełnie nowy, autentyczny system uderzeń zapewni realistyczną intensywność i strategię walki, ponieważ ciosy i kopnięcia mogą wpływać na mobilność, zdolność do obrony lub wytrzymałość. Jeśli przyjmiesz zbyt wiele ciosów, lekarz może zakończyć walkę. Dla entuzjastów walki w parterze mamy nowe, oparte na przejściach poddania, które sprawiają, że zapasy są bardziej płynne i realistyczne niż kiedykolwiek wcześniej. A jeśli lubisz podziwiać swoje występy, nowe filmowe powtórki nokautów uchwycą twoją ostatnią akcję w całej okazałości. UFC 5 co miesiąc otrzymuje nową zawartość w ramach wydarzeń Fight Week, funkcji i wyzwań opartych na prawdziwych akcjach UFC. A alter ego co miesiąc oferuje nowe wersje ulubionych zawodników i fighterów. Przynieś do domu kolejną ewolucję gier walki w postaci UFC 5.
Edycja standardowa
Zamów w przedsprzedaży* EA SPORTS™ UFC® 5 Edycja Standardowa i otrzymaj:
Rany, siniaki i opuchlizna są tworzone w precyzyjnych miejscach w oparciu o obrażenia zadawane przeciwnikowi lub sobie w grze. Zawodnik może odnieść ponad 64 000 różnych obrażeń twarzy. Wszystkie obrażenia są renderowane w najbardziej szczegółowy sposób i naprawdę wpływają na umiejętności postaci. Na przykład, jeśli zadasz ranę na brwi przeciwnika, wypływająca krew wpłynie na jego wzrok, pozwalając ci atakować go intensywniej, ponieważ nie widzi nadchodzących ciosów. Uderzenie w nos utrudni przeciwnikowi oddychanie i spowolni jego regenerację. Jeśli wymierzysz zbyt wiele kopnięć w łydkę, twoja postać zacznie kuleć, a jej mobilność zostanie ograniczona. Autentyczne obrażenia dodają zupełnie nowy poziom opcji strategicznych do walki.
Badanie medyczne i przerwanie walki
Autentyczne obrażenia dodają autentyczne konsekwencje. Jeśli gracz odniesie znaczące obrażenia, takie jak złamany nos lub opuchnięte oko, sędzia może wkroczyć do akcji, przerwać walkę i poprosić lekarza ringowego o przeprowadzenie badania. Jeśli zawodnik nie jest w stanie zmienić taktyki i ochronić kontuzjowanej części ciała przed dalszymi ciosami, lekarz, podobnie jak w prawdziwym oktagonie, może przerwać walkę. Daje to graczom więcej strategicznych możliwości
odnoszenia sukcesów lub przegrywania pojedynków.
Postęp w tym obszarze jest znaczący. UFC 5 wprowadza zupełnie nowe animacje dla miażdżących uderzeń łokciami, ataków
z obrotów i wiele innych ciosów lub kopnięć pięściami, stopami, kolanami i łokciami. Ponadto nowe, spektakularne animacje odwzorowują styl walki najlepszych zawodowych kickbokserów, dając ci nowe sposoby walki i zadawania ciosów. Ponadto nowe animacje i fizyka reakcji zapewniają, że dosłownie poczujesz efekt każdego czystego uderzenia.
Nowa funkcja płynnego poddawania jest przeprojektowanym rozszerzeniem istniejącego systemu dźwigni i dławika naziemnego z szybszymi animacjami i bez minigier. Początkujący mogą skorzystać z systemu wspomagania walki naziemnej, podczas gdy doświadczeni weterani mogą odkrywać szeroki zakres dostępnych opcji. Nowe poddania działają płynniej, a walka w parterze jest bardziej autentyczna, aby zapewnić satysfakcjonujące momenty dla zawodnika, który stosuje dźwignię lub duszenie.
Po raz pierwszy w historii seria EA SPORTS UFC będzie działać na silniku Frostbite™, który zapewnia niezrównane ulepszenia graficzne w grach konsolowych. Niezależnie od tego, czy chodzi o dynamiczne oświetlenie, przeprojektowane, realistyczne renderowanie postaci, realistyczne pasma włosów czy animacje odzieży, Frostbite serwuje akcję w oktagonie niemal tak, jakby była prawdziwa.
Poważne ulepszenia oprawy wizualnej UFC są najlepiej widoczne w zupełnie nowych i innowacyjnych powtórkach filmowych K.O. Dzięki mocy silnika Frotsbite gracze mogą teraz prześledzić swoje decydujące uderzenia w oszałamiająco realistycznych szczegółach. Dzięki nagrywaniu w bardzo zwolnionym tempie
i oświetleniu na poziomie kinowym, nagrania kończących mecz uderzeń wyglądają o wiele bardziej autentycznie i estetycznie. Płynąca krew i posiniaczone ciało zamieniają druzgocący nokaut w dzieło sztuki.
Dzięki silnikowi Frostbite oraz znaczącym ulepszeniom oświetlenia i renderowania, które obejmują takie rzeczy jak cieniowanie skóry i oczu, pasma włosów, zaktualizowane somatotypy wojowników i najnowocześniejsze animacje grymasów twarzy, znani i popularni wojownicy wyglądają tak dobrze, jak nigdy wcześniej.
Wszystko kręci się wokół efektu ciosu. Dzięki poprawionej wierności każdy wyprowadzony cios pojawi się teraz na twarzy lub ciele wojownika w całkowicie autentycznej formie, która wywoła grymas bólu. Dodatkowo, dzięki nowym systemom fizyki płynów i cząsteczek, krew i pot rozpryskują się tak, jak w prawdziwych walkach w oktagonie.
Od nowo dodanych remisów zarówno w walkach offline, jak i online, po realistyczne ulepszenia w sposobach, w jakie sędzia może przerwać walkę, aby uchronić zawodnika na ziemi przed dalszymi obrażeniami, UFC 5 oferuje liczniejsze i bardziej autentyczne sposoby kończenia walk.
Charakterystyczne podejścia do ringu, zapierające dech w piersiach nokauty i wszystko, co się z tym wiąże. Frostbite oferuje nowe filmowe momenty, które sprawiają, że czujesz się jak na wyprzedanej arenie dzięki poziomowi szczegółowości i wierności wyglądu zawodników. Od ryczącego tłumu po kultowe wprowadzenia Bruce'a Buffera, odświeżone filmy w grze zapewniają zupełnie nowy poziom emocji, autentyczności i immersji w UFC 5.
UFC 5 oferuje znacznie bogatsze doświadczenie dla fanów UFC, a nie ma lepszego przykładu niż zupełnie nowe wyzwania, funkcje i treści w ramach wydarzeń Fight Week, gdzie zawartość w grze jest połączona z prawdziwymi wydarzeniami UFC w sposób nigdy wcześniej nie widziany.
Wyzwania tygodnia walki
W tygodniu poprzedzającym i następującym po nadchodzącym wielkim wydarzeniu UFC, gracze będą mieli dostęp
do limitowanych tygodniowych wyzwań. do ograniczonych czasowo cotygodniowych wyzwań. W tych wyzwaniach mogą odblokować nagrody związane z wydarzeniem, w tym nowe Alter Ego, przedmioty stworzone przez fikcyjnych zawodników, elementy dostosowywania profilu i emotikony zawodników.
Wybory walk
Przed prawdziwymi walkami UFC gracze mogą teraz typować wyniki głównego wydarzenia każdego PPV. Gracze są automatycznie dopasowywani do poszczególnych Fight Picków na podstawie swoich wyborów, a także dostępne są niestandardowe tabele liderów dla znajomych. Po zakończeniu wydarzenia najwyżej sklasyfikowani gracze otrzymają monety UFC.
Kontrakty na tydzień walki
Dzięki kontraktom Fight Week gracze mogą codziennie zdobywać oferty
na mecze z przeciwnikami SI o ustalonych parametrach rozgrywki. Za uczestnictwo i wygraną mogą zdobywać walutę w grze, a poziom trudności kontraktów wzrasta w ciągu tygodnia. Podsumowanie zwycięstw, porażek i zakończeń bitew jest rejestrowane w zakładce kontraktów.
Alter Egos
Dzięki nowym Alter Egos możesz wcielić się w swoich ulubionych zawodników o realistycznym wyglądzie i cechach w autentycznych momentach definiujących karierę (np. kultowy debiut zawodnika w UFC, zdobycie tytułu itp.). Alter Egos można znaleźć tylko w UFC 5.
Karta ciosów
Grając, możesz zdobywać z góry określone nagrody w postaci waluty w grze, przedmiotów do personalizacji profilu, przedmiotów stworzonych przez fikcyjnych zawodników i Alter Egos. Ponadto doświadczenie można zdobyć za ukończenie wyzwań profilowych, zwiększając potencjalną pojemność nagrody na karcie Punch Card.
Gracze prosili o to, a my odpowiadamy. Kariera online obejmuje dobieranie graczy według poziomu umiejętności, awansowanie w dywizjach i walki o tytuły w czterech dywizjach. Gracze mogą rywalizować z różnymi stworzonymi zawodnikami w każdej dywizji, prezentując kilka niestandardowych postaci i fikcyjnych zapaśników.
Rozwój zawodników online
Zdobywasz Punkty Ewolucji za ukończenie meczów w swojej karierze online, które można wykorzystać do ulepszenia funkcji, ruchów i atutów stworzonego wojownika. Gdy gracz osiągnie maksymalny poziom wojownika, ten staje się prestiżowy, resetując jego ewolucję z powrotem do punktu wyjścia. Jednocześnie jednak podniesie limit poziomu i odblokuje dostęp do dodatkowych ruchów i atutów.
Bonusy do XP
Bonusy do PD zwiększają tempo zdobywania Punktów Ewolucji podczas meczów w karierze online przez ograniczony czas. Bonusy mogą być zdobywane jako nagrody w grze, dając graczom dodatkową motywację do dołączenia do Octagonu.
Tryb kariery ma zupełnie nowe wprowadzenie. Po raz kolejny z trenerem Davisem możesz wyruszyć w podróż przez swoją karierę w UFC z nowymi scenami filmowymi, lokacjami i szczególnym naciskiem na rywalizację. Ulepszone obozy treningowe pozwalają graczom na symulację procesu treningowego i szybsze osiągnięcie szczytowej kondycji i zaangażowania w walkę poprzez ćwiczenia sparingowe. Sesje sparingowe będą również zawierać pakiety wyzwań, za które gracze otrzymają ocenę opartą na liczbie ukończonych wyzwań.
Odświeżony popularny tryb Fight Now oferuje wiele autentycznych typów walk MMA/UFC, takich jak Main Card, Main Event, Championship, Backyard i Kumite.
Style gry
Gracze mogą teraz dostosować swoje preferowane indywidualne style gry we wszystkich trybach gry. Sam zdecyduj, czy chcesz grać w trybie symulacji, który wykorzystuje rundy w czasie rzeczywistym, zwiększone obrażenia i spadki wytrzymałości, aby naśladować autentyczną walkę, czy w trybie nokautu, z "wyłączoną" regeneracją zdrowia i nieograniczonymi opcjami wytrzymałości, w tym kombinacjami obu, czy też w trybie stójki i uderzenia, w którym możesz walczyć tylko rękami.
*Stosuje się warunki i ograniczenia.Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź https://www.ea.com/games/ufc/ufc-5/offer-disclaimers.
.
Wybierz wersję
Dodaj komentarz